de heer Jansink

Ik kan in nood 24 uur per dag bellen met de Afdeling Wonen en Vastgoed voor technische storingen

Huurders moeten zich goed voelen in hun woning. Daar doen wij bij de Afdeling Wonen en Vastgoed alles aan. De bewonersconsulent en de huismeester hebben hier een belangrijke rol in. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor huurders.

De bewonersconsulent lost problemen op

De heer Janssink, huurder van de Afdeling Wonen en Vastgoed: “Als nieuwe huurder van de Afdeling Wonen en Vastgoedwerd ik meteen bezocht door de bewonersconsulent. Het is heel fijn dat ik een aanspreekpunt heb die dingen voor me kan regelen. Hij heeft ook heel korte lijnen met de huismeester en met andere organisaties. Zodra ik contact opneem met hem, doet hij zijn best om het probleem snel op te lossen. Dat waardeer ik enorm.”

De huismeester weet de weg

“Ook de huismeester kwam zich direct voorstellen toen ik net mijn woning bij de Afdeling Wonen en Vastgoed huurde. Hij adviseerde mij over sausen, schilderen, vloerbedekking leggen en gaf namen door van bedrijven voor diverse klussen. Het spreekuur vind ik heel fijn, evenals dat ik in noodgevallen 24 uur per dag met de Afdeling Wonen en Vastgoed kan bellen over (technische) storingen.” 

Alle klussen geregeld

“Het aanvullend huurdersonderhoud is een uitkomst, want daardoor hoef ik zelf geen klussen uit te voeren. Als er bijvoorbeeld een radiator ontlucht moet worden, de ketel bijgevuld moet worden of ik een schilderij opgehangen wil hebben, wordt dat geregeld. Dat is ideaal natuurlijk.”

Delen